MODUL: NESHODY
Aplikace zastřešuje celý proces řízení neshod, nastavování nápravných a preventivních opatření a to vše v souladu s procesy řízení jakosti. Neshody jsou propracovanou aplikací, která v praxi periodicky prochází kontrolou auditorů řízení jakosti. Díky použití řízených přístupových práv je možno stanovit kdo uvedený záznam může vidět a kdo upravovat.
Ukázku práce s databází naleznete zde.
Aplikace Neshody plně pokrývá potřeby zaznamenávání neshodných stavů v rámci řízení jakosti, vedení nápravných a preventivních opatření. Neshody jsou evidovány s detailními průvodními informacemi a s určením odpovědné osoby pro řešení. Zjištěný stav může být vyhodnocen jako schválená vyjímka nebo, pokud se jedná o nežádoucí neshodu, probíhají nápravná a preventivní opatření, která mají neshodný stav odstranit a udělat vše proto, aby se již neopakoval. Aplikace poskytuje neustále aktuální informace o stavu neshody, způsobu jejího řešení a po úspěšném vyřešení neshody informuje zainteresované osoby emailem.
Proces řízení neshod je rozdělen do těchto částí:
- popis neshody
- nápravná opatření
- preventivní opatření
- vyřízení neshody
- závěr – informace o vyřešení neshody
- distribuce informací k pracovníkům
Neshody jsou určeny k řešení vnitrofiremních neshodných stavů. Pro účely řešení neshod (reklamací) vzniklých u dodavatelů a zákazníků je používán modul Reklamace.
Mezi další vlastnosti patří:
- plné textové vyhledávání v celé aplikaci
- výstup do MS Wordu přes uživatelsky definovatelné šablony
- elektronická distribuce dokumentů