Reklamační oddělení
Aplikace sloužící pro podporu práce reklamačního oddělení. Umožňují evidovat a následně řešit reklamace, neshody, včetně nutný následných opatření, tak aby vznik nových problémů byl co nejvíce omezen.
- Kontakty
- Reklamace
- Neshody
- Aktivity
- Projekty
- Úkoly
- Docházka
Adresář zákazníků, dodavatelů, partnerů, včetně kontaktní osob a náhledů na Projekty, Aktivity, Marktingové akce
Modul pro evidenci reklamce, sledování jejího řešení až po následná preventivní opatření
Evidence neshod výrobků a postupů, jejich řešení, následná nápravná opatření
Zpracování různých typů dokumentů, jako je poptávka, nabídka, smlouva, schůzka, dokumentace, předávací protokol. To vše propojené se zakázaníkem, zakázkou, projektem.
Aplikace pro řízení projektů, včetně úkolů, dokumentace, aktivit.
Sledování úkolů, zadání úkolů, komplexní řízení týmů
Evidence docházky, zpracování výkazů práce, schvalování dovolenek, nemocneská, služební cesty