MODUL: PERSONALISTIKA
Aplikace „Personalistika“ slouží k vedení informací o zaměstnancích a jejich průběžnému zpracování. Jednotlivé záznamy v personalistice dovolují sledovat jak statické informace tak aktivity, které se zaměstnance týkají (informace dynamické).
Ukázku práce s databází Zaměstnanci / Organizační struktura naleznete zde.
Statické informace:
- jméno, příjmení, telefonní číslo
- rodné číslo, číslo občanského průkazu
- informace o rodinných příslušnících, dosaženém vzdělání
- informace o řidičském oprávnění
Dynamické informace:
- hodnocení zaměstnance
- absolvování povinných a nepovinných školení
- agenda uchazečů o zaměstnání
Mezi další vlastnosti patří:
- rychlé nalezení často požadovaných údajů o zaměstnanci
- databáze uchazečů o zaměstnání
- z personalistiky vychází přehledná Organizační struktura společnosti
- rychlé zadávání úkolů v závislosti na organizační struktuře
- přehled, kde se osoba nachází + kontakt
- každý zaměstnanec s přístupem do systému má přehled o přítomnosti dalších spolupracovníků, není nutné všechny upozorňovat na nepřítomnost
Součástí „Personalistiky“ je několik specializovaných výstupů. Jedním z nich je například vnitrofiremní telefonní seznam vzniklý z jednotlivých údajů. Ten je možno tisknout i pro účely šíření v papírové podobě. Další úzká návaznost existuje na vnitrofiremní organizační strukturu.
Podpora pro mobilní uživatele:
Mobilní uživatelé mohou tuto databázi využívat i při práci bez připojení na server. Databáze personalistiky je také velmi často datovým zdrojem pro jiné aplikace které využívají údaje v ní zapsané.