Salesforce umožňuje i hlubší integraci s Gmailem tak, aby uživatel nemusel přeskakovat z jednoho prostředí do druhého a zároveň neduplikoval data v obou platformách. Dle studie McKinsey & Company, obchodník stráví až 28 % svého času v emailu, proto je velmi důležité, aby byl zatěžován co nejméně činnostmi, které jsou redundantní a spíše administrativního charakteru.
Lightning for Gmail
- Přidání emailu ke kontaktu, příležitosti, firmě
- Prohledání Salesforce, včetně vlastních objektů přímo z Gmailu
- Vytvoření nového záznamu v Salesforce z Gmailu
- Přidání emailu nebo jednorázové kalendářové události k několika kontaktům nebo jakémukoliv záznamu, který akceptuje Úkoly nebo Události
Lightning Sync
- Automatická synchronizace kontaktů v závislosti na nastavení (jednosměrně, obousměrně) mezi Salesforce a Gmail
- Automatická synchronizace jednorázových událostí v závislosti na nastavení (jednosměrně, obousměrně) mezi Salesforce a Gmail
Celý systém lze nastavit v Nastavení/Lightning for Gmail. Více podrobností naleznete tady.