Helpdesk je další z řady aplikací systému NET.Notes . Její zaměření je na jednoduché a přehledné vkládání a vyřizování vzniklých problémů, jejich centrální správu a komunikaci.
V rámci jednoho problému může řešitel se zadavatelem komunikovat prostřednictvím diskuse na záznamu problému. O komunikaci jsou účastníci spravováni prostřednictvím emailových notifikací.
Záznamy v Helpdesku jsou pomocí typu přiřazovány jednotlivým řešitelům, kteří problém převezmou.
Systém mimo jiné eviduje:
- datum zadání úkolu
- datum převzetí úkolu řešitelem
- datum vyřešení
Jednotlivé záznamy v Helpdesku jsou přehledně zobrazovány, uživatelsky lze záznamy filtrovat, full-textově prohledávat nebo řadit.
Helpdesk je jedním z mnoha modulů systému NET.Notes, které jsou integrovány do jednotného uživatelského rozhraní. Přístup k jednotlivým modulům lze nastavovat na úrovni uživatelů, kde uživatelům bez přístupu k modulu se daný modul v uživatelském rozhraní nezobrazuje.