Pravidelná porada týmu. Kontrola úkolů z minulé porady. Řada nových úkolů s řešitelem a termínem. Patrně to všichni znáte….
Znáte ovšem i zápisy z porady na papíře nebo v Wordu. Složité dohledání, co kdo měl splnit z porady minulé nebo ještě hůře z předminulé. Nepřehledné hledání svých úkolů, pokud těch porad je více. Tyto a podobné problémy jsme řešili každý týden.
Proto jsem začali používat aplikaci NET.Notes AKCE i pro řízení porad.
Jednoduše vložíte úkoly, určite řešitele a termín. Úkoly seskupíte do bodů. Pak již můžete kontrolovat jejich plnění.
Co více, zápis z porady můžete vytisknout do pdf. Můžete jej i nechat schválit.
No a nejpodstatnější je přehled úkolů. Všechno na jednom místě. Dle řešitele, dle stavu, dle termínu, dle porad.
Kromě toho se úkoly zobrazují i v kalendáři. Kdo si osvojil systém GTD, i ten může použít pro řízení porad.
Co je podstatné, NET.Notes AKCE je velmi jednoduchý a přehledný, což jsou ty nejpodstatnější věci, které u porad potřebujeme.